min underbara dag ♥

hej alla underbara bloggläsare!
förlåt för den dåliga uppdateringen , men blogg.se på mobilen har dampat så varken jag eller isa har kunnat blogga.. iallafall;
idag fyllde jag år ! isa sov här inatt, så jag vaknade runt kl 8.00 av att hennes mamma o lillasyster ringer o sjunger för mig! så himla gulligt :'D men sen kunde inte jag somna , så jag o isa väntade tills kl 11 då mamma o pappa skulle komma o väcka mig o sjunga, dom ropade upp isa innan dom gick ner o sjöng ;)
sen fick jag frukosten och mina presenter! bilderna kan komma upp imorgon på mina presenter om ni vill se dem? kommentera isånnafall!
sen så chillade jag o isa sen stack hon hem o jkag cyklade till stallet! jag kom hem vid kl 18.00 och så var min kära storasyster här o sen åt vi mat o tårta!
underbar födelsedag! på lördag ska jag o min käraste kusin matilda ha släktkalas här för hon fyller år den 21 så det blir att fira oss båda på lördag! ;)
nu ska jag chilla! har verkligen haft en underbar dag och tack alla för alla gratulationer! Ni gjorde min dag ! vi hörs imorgon. puss / josefine

jätttesöt bild jag vet!

Kommentarer
Postat av: Michelle hall

Fota dina presenter! :D <3

2011-10-11 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0