PUT YOUR HEARTS IN THE AIR

SHOBRE!
nu har jag och isa äntligen lyckats fixa vår alldeles egna snygga blogg på blogg.se !
jag är faktiskt grymt nöjd över resultatet och jag kommer uppdatera mycket mer nu.
klockan är nu 01:22 och jag borde egentligen gå och lägga mig (vilket jag ska) för jag ska upp till tandläkaren imorgon kl 10.00 och jag måste antagligen dra typ mins en halvtimme innan för jag kommer antagligen inte hitta annars.. och jag måste duscha först, och då blir restultatet att jag måste gå upp kl 08.00.. JIPPI!
jaja, nu ska jag inte sitta och vara negativ, jag ska gå och ta en yoghurt eller något och sen går jag och fixar mig och sen ska jag sova gott :)
ni kommer inte läsa detta förens i övermorgon men jaja. det är ju kul om ni har något att läsa iaf! så kommentera vad ni tycker om designen så hörs vi! puss / josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0