I JUST FALL IN YOUR ARMS, AND I CNA TELL YOU THAT I'M LOVIN' IT.

så, nu kan vi ju låssas att jag är lika bra på att blogga som josse är (a)
men jaja ;)
haha, jag ska typ, platta håret, å sminka mig osv.. sen kommer billy!
får inte glömma att säga att han är det finaste jag har sett på länge! ;$
hihi, ehm, ja, oliver kommer snart också, så ska han va här tills jag ska möta billy, så följer han mig dit osv..
ehm, vet ni vad? :D
jag kan kanske be billy att blogga lite när han är här?
ett gästinlägg? vad sägs om det va? ;)
när jag och josse träffas, så tycker jag att jag å hon ska dra igång lite tävlingar, så vi får snacka mer om det då.. underbar statistik igår! fortsätt så,
så kanske jag också bloggar lite mer?
hörs sen, puss/ isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0