DON'T TAKE EVERYTHING FOR GRANTED

hej allihopa! idag vaknade jag väl runt kl 07.00 , låg och drog mig till 08.00, duschade, åt och cyklade till tandläkaren. sen cyklade jag till idas fik och åt nybakade kanelbullar ! mums säger jag bara. sen stack jag till stallet och mocka och nu är jag bara hemma, spelar gitarr och chillar. jag har precis tittat på Extreme Home Makeover!
shiit vad jag böla, haha! därav rubriken.. pappan va typ brandman och dom hade 6 barn tillsammans och de höll på att renovera deras hus, så på julaftons kväll dog han , man fick höra samtalet med 911 när hon ringde efter dem.. Ohja vad jag böla! jaja..
Imorgon ska jag till stallet vid 12 eller nåt och sen åker jag hem till sara adenvall och sover där!
men jag uppdaterar mer ikväll.
ha det bra! / josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0